توجه داشته باشید که استفاده از خدمات آرساکالا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه  از سوی کاربر می‌باشد.

قوانین :

کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه https://arsakala.com  با قوانین جمهوری اسلامی ایران،قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری :

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش، استفاده از فایل های موجود در سایت و یا هرگونه استفاده از خدمات  فروشگاه  اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه https://arsakala.com  استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شوند و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه  به صورت الکترونیکی و مخابراتی (از طریق پست الکترونیکی، پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی و مخابراتی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها و خدمات، امکان دارد وبسایت برای اعضای وب سایت، ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت خود را  لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

آرساکالا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آنها محافظت می‏‌کند.

شرایط پردازش سفارش و ارسال :

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

آرسا کالا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه  به وسیله پیامک , ایمیل  به اطلاع مشتریان گرامی می رسد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

کلیه سفارشات ، پس از تأیید پرداخت، تا 5 ساعت بعد ، پردازش می شوند.

پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک پاسارگاد قابل انجام می باشد .

لطفا قبل از زدن تیک تایید قوانین و مقررات ، قوانین و شرایط ارسال و شرایط بازگشت کالای معیوب را نیز مطالعه بفرمایید. زدن تیک تایید و ارجاع به صفحه درگاه پرداخت به منزله مطالعه کامل و تایید تمامی شرایط استرداد و ارسال آرساکالا می باشد.