شرایط استرداد کالا

شما تا 24 ساعت میتوانید نسبت به اعلام خرابی کالا و یا هرگونه مغایرت صرفا از طریق راه های ارتباطی با آرساکالا و پس از تایید کارشناس نسبت به  مرجوعی کالای خود اقدام نمایید. لطفا توجه نمایید که اعلام خرابی کالاها میبایست طی بازه زمانی اعلام شده بیان گردد .

شایان ذکر است که در صورت درخواست مشتری مبنی بر استرداد کالا ، هزینه بازپس فرستادن کالا به عهده مشتری میباشد و آرسا کالا موظف است پس از دریافت کالا و اعلام نتیجه بررسی کارشناسان فنی مجموعه ، تنها هزینه کالا را برای مشتری مسترد نماید.

کالاهایی که شامل شرایط استرداد می باشند به شرح زیر هستند:

* کالای خریداری شده که دارای نقص فنی و یا ایراد ظاهری باشد. در صورتی که در شهر تهران هستید و کالای شما توسط پیک تحویل داده میشود میبایست هنگام تحویل کالا اقلام دریافتی را از لحاظ تعداد و سلامت ظاهر بررسی و سپس دریافت نمایید، در غیر اینصورت از دریافت کالا خودداری نمایید. دریافت کالا به منزله تایید سلامت فیزیکی و تعداد اقلام دریافتی است.

* کالاهای پلمپ مانند عطر، لوازم برقی پلمپ و … که دارای بسته بندی اورجینال و پلمپ شده هستند دارای مرجوعی نخواهند بود مگر انکه دستگاه دارای ایراد فنی باشد که میبایست تا 24 ساعت اطلاع رسانی شود.

* هر گونه استفاده نا درست از کالا و خراب شدن کالا به دلیل استفاده شامل مرجوعی نمی باشد.

* لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس و … که به طور مستقیم با پوست شما در تماس هستند به دلایل بهداشتی قابل استرداد نخواهند بود .

* کالاهایی که به هنگام خرید دارای گزینه های ارسال رنگ رندوم و ارسال طرح رندوم می باشند به معنای آن است که رنگ و طرح این کالا ممکن است با تصویر قرار داده شده در سایت متفاوت باشد اگرچه مدل کالا مشابه عکس است.

* دقت نمایید کالاهای شکستنی که حین حمل و نقل پستی به شهرستان دچار شکستگی شوند شامل شرایط استرداد نخواهند بود.

* با توجه به بندهای بالا در صورتی که کالای شما شرایط لازم برای مرجوعی را دارا می باشد می بایست تا 24 ساعت هرگونه موردی را از طریق راههای ارتباطی با آرساکالا به ما اعلام کنید و تا 72 ساعت نسبت به مرجوعی کالای مورد نظر اقدام نمایید. در صورتی که پس از این زمان گزارشی در مورد کالایی برای ما ارسال نشود به معنای تایید سلامت ظاهری و فنی کالا می باشد و بدیهی است که پس از آن مرجوعی قابل پذیرش نخواهد بود.

* کالاهایی که به صورت حضوری تحویل داده میشوند میبایست پس از بررسی صحت و سلامت کالاها تحویل گرفته شوند و آرساکالا پس از آن نسبت به سلامت کالا و یا کسری مسوولیتی به عهده نخواهد گرفت.

* کالاهایی که بدون هماهنگی مرجوع شوند و یا بی دلیل نسبت به دریافت آن امتناع شود، تا یک ماه نزد ما به امانت خواهند ماند و شما میتوانید طی این مدت با پرداخت هزینه پستی نسبت به برگشت کالای خود اقدام نمایید. بدیهی است آرساکالا نسبت به کالاهایی که بدون هماهنگی مرجوع شوند مسئولیتی نخواهد داشت.

* کالاهای مرجوعی پس از تحویل توسط آرساکالا به واحد کارشناسی انتقال داده میشوند تا هرگونه مشکل اظهار شده مورد بررسی قرار گیرد. در صورت تایید مشکل اعلامی، کالای شما طی یک هفته کاری تعویض و به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد و یا هزینه کالا عودت داده خواهد شد.

* در صورتی که کالای شما پلمپ تحویل شود و مغایرت و یا خرابی محصول بدون باز کردن پلمپ محصول قابل تشخیص باشد میبایست بدون باز کردن و مخدوش کردن آن نسبت به اعلام مغایرت اقدام فرمایید تا تمهیدات لازم بعمل آید. همچنین در صورت باز کردن پلمپ در این موارد کالا قابل مرجوعی نمی باشد.

تبصره: از آنجا که آرساکالا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است .. سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود.

* دقت داشته باشید که پس از تاییدیه مرجوعی از سمت کارشناسان سایت، می بایست کالا ظرف 48 ساعت به پست تحویل و کد رهگیری مرسوله به ما اعلام شود. تنها مرجع مورد تایید برای ارسال کالاهای شما پست می باشد لذا از تحویل کالا به تیپاکس و سایر شرکت های خدماتی خودداری بفرمایید. بدیهی است که پس از این مدت و در صورت عدم دریافت کد رهگیری طی 48 ساعت از سمت خریدار مرجوعی کالا مورد تایید نخواهد بود.